• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ 
‍ 30 هزار تن آسفالت در مناطق مختلف نسیم شهر توزیع شد
شهرداری نسیم شهر با اشاره به بهسازی معابر سطح شهر گفت : 211 هزار متر مربع از معابر نسیم شهر با 30 هزار تن آسفالت جهت آسفالت ریزی و لکه‌گیری مناطق مختلف شهر طی 9 ماه سال جاری انجام شد. عباس شوندی در گفتگو با خبرنگار بشارت نو در بهارستان، با اشاره به پروژه آرامستان باغ بهشت که قرار است در ۲۲ بهمن ‌ماه سال جاری به بهره‌برداری برسد، اظهار کرد: بتن‌ریزی‌های تحتانی و فوقانی این پروژه به اتمام رسیده و در حال حاضر اجرای زیبا سازی رمپ در حال انجام است که این بخش نیز تا آخر هفته تمام خواهد شد.
‍ 30 هزار تن آسفالت در مناطق مختلف نسیم شهر توزیع شد
شهرداری نسیم شهر با اشاره به بهسازی معابر سطح شهر گفت : 211 هزار متر مربع از معابر نسیم شهر با 30 هزار تن آسفالت جهت آسفالت ریزی و لکه‌گیری مناطق مختلف شهر طی 9 ماه سال جاری انجام شد.
عباس شوندی در گفتگو با خبرنگار بشارت نو در بهارستان، با اشاره به پروژه آرامستان باغ بهشت که قرار است در ۲۲ بهمن ‌ماه سال جاری به بهره‌برداری برسد، اظهار کرد: بتن‌ریزی‌های تحتانی و فوقانی این پروژه به اتمام رسیده و در حال حاضر اجرای زیبا سازی رمپ در حال انجام است که این بخش نیز تا آخر هفته تمام خواهد شد. 
وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه بالغ بر ۹۶ درصد است، افزود: خرده‌کاری‌های در این پروژه باقی مانده که در حال رسیدگی و انجام است.
شوندی در ادامه افزود: در خصوص آسفالت معابر جدید و قدیمی سطح شهر از جمله منطقه شهری خیرآباد در چند مرحله آسفالت در این مناطق انجام شده است.
وی در خصوص آسفالت کمربندی منتهی به پایانه و مسیر بلوار شهید رجایی به سمت احمدآباد جانسار گفت: قسمت خروجی احمدآباد جانسپار پس از آزاد سازی قسمتی از اراضی گلخانه جانسپار توسط شهرداری جدول گذاری و آسفالت شد که این خروجی توانست کاهش محسوسی از ترافیک را به وجود آورد.


وی به پروژه‌های فاز نخست پارک جنگلی نبوت و ساماندهی رورخانه شادچای اشاره کرد و گفت: پروژه فاز نخست پارک جنگلی نبوت با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال و پروژه ساماندهی حاشیه رودخانه شادچای و تبدیل آن به فضای سبز با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال توسط شرکت های پیمانکار در دست اجرا دارد که انشالله به زودی این پروژه ها به بهره برداری خواهند رسید و مردم میتوانند از فضای زیبای آنها استفاده کنند.
شوندی در ادامه به زیرسازی معابر برخی شهرک ها اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در شهرک باغ امامی و مناطقی از اراضی خاکویی و خیابان فرهنگیان وجه آباد و معابر جدیدالاحداث ، 13 هزار متر طول جدول گذاری شده است . 
شهردار نسیم شهر افزود: در حال حاضر حدود 260 هزار مترمربع زیرسازی ، مخلوط ریزی معابر در سطح نسیم شهر انجام شده است و این روند ادامه دارد .
شوندی با اشاره به 12 هزار متر مربع پیاده رو سازی و هم سطح سازی در نسیم شهر تصریح کرد: 14 هزار و 700 متر طول معابر سطح شهر تخریب و بازسازی و جداول فرسوده آنها تعویض شده است .
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0