• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ 
سالروز ورود آزادگان به كشور اسلامی مباركباد
اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری نسیم شهر به مناسبت 26 مرداد 1369، سالروز ورود آزادگان از زندانهای بعثی عراق را به کشور جمهوری اسلامی که درواقع برگی دیگر از تقویم انقلاب ورق خورد و یوم اللّه دیگری متولّد شد را با صدور اطلاعیه ای به تمامی آزادگان سرافراز کشور اسلامی بویژه به آزادگان بخش بوستان و آزاده سرافراز ،حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاج حسن نوروزی نماینده مردم شریف شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی تبریک گفتند .
در بخشی از این اطلاعیه آمده است :

آزادگان ما، وارثان شهیدان اند و ماندند تا نامشان را گرامی و راهشان را ادامه دهند.
این از معراج برگشتگان، اینک با حضور خود در جامعه، آمده اند تا در صحنه های سازندگی حماسه ای دیگر بیافرینند و هم دوش هم سنگران دیروزشان، روح بزرگی و صلابت را در جامعه بدمند. اینک رسالت ما، به ویژه نسل جوان این است که با دنباله روی از سیره این سرافرازان، کشور خود را در برابر دشمنان به کمین نشسته بیمه کنیم. باید قدر این گنجینه های ارزشمند انقلاب را دانست؛ آزادمردانی که در اوج عزّت و پایداری به وطن بازگشتند و با صلابت و ایستادگی، برای خدمت در سنگر سازندگی ایران آزاد و آباد در صحنه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی آماده و مقاوم اند.
این یادگاران ارزشمند دفاع مقدس و روزهای آتش و خون، با گام های مطمئن و دل های سرشار از عشق و ایمان به خدا و وطن، برای رسیدن به قلّه های فتح و ظفر ایستاده اند؛ پس ما نیز باید صبوری شان را ارج نهیم و پای غفلت بر آن نگذاریم.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0