• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ 
توسعه فضای سبز در اولویت مدیریت شهری نسیم شهر
شهردار نسیم شهر در بازدید از فاز دوم بوستان های نهج البلاغه و روند اجرای بوستان جنگلی نبوت گفت: احداث فاز دوم بزرگترین بوستان نسیم شهر و وتعدادی پروژه دیگر در دستور کار شهرداری و معاونت زیربنایی قرار گرفته است تا در دهه فجر سالجاری این پروژه ها به بهره برداری برسند.

توسعه فضای سبز در اولویت مدیریت شهری نسیم شهر

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری نسیم شهر،

 شهردار نسیم شهر در بازدید از فاز دوم بوستان های نهج البلاغه و روند اجرای بوستان جنگلی نبوت گفت: احداث فاز  دوم بزرگترین بوستان  نسیم شهر  و وتعدادی پروژه دیگر در دستور کار شهرداری و معاونت زیربنایی قرار گرفته است تا در دهه فجر سالجاری این پروژه ها به بهره برداری برسند.

عباس شوندی افزود: حفظ و نگهداری و توسعه فضاهای سبز در مناطق مختلف نسیم شهر از اقدامات جدی و قابل توجه شهرداری است که خوشبختانه  در این زمینه عملکرد قابل قبولی ارائه داده ایم.

وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در بوستان های نسیم شهر بیان داشت: تعامل مدیریت فرهنگی اجتماعی و روابط عمومی و ارتباطات موجب جذب هرچه بیشتر شهروندان به پارک ها و فضاهای سبز در نسیم شهر شده است و در عین حال، میزان مشارکت آنان را در امور شهری را افزایش می دهد.

شهردار نسیم شهر با اشاره به کاشت  انواع گل که عمدتا تولید گلخانه شهرداری است و با آب و هوای نسیم شهر سازگاری دارد ، اظهار داشت : اجرای گل کاری های فصلی، تعمیر و راه اندازی آب نماها، رفع ایرادات در سیستم های روشنایی پارک ها، تجهیز و تعمیر سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها، از جمله اقداماتی است که در سطح نسیم شهر و با هدف استقبال از فصل پاییز انجام می گیرد.

شوندی همچنین تصریح کرد: امسال در شهرداری نسیم شهر خبرهای خوبی در حوزه فضای سبز خواهیم داشت که آغاز بهره برداری از پارک جنگلی نبوت و پروژه فاز ۲ پارک نهج البلاغه از  مهم ترین آن ها است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0