• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ 
برنامه های شهرداری نسیم شهر در نكو داشت هفته پدافند غیر عامل
به گزارش روابط عمومي شهرداري نسيم شهر : با عنايت به نكو داشت هفته پدافند غيرعامل از هشتم تا چهاردهم آبانماه سالجاری و لزوم شناخت و نهادينه كردن این موضوع مهم در راستاي تاب آوري و ايمن سازي زيرساختهاي حياتي و مهم با شعار سال (مقاومت ،بازدارندگی،رونق تولید) وهمچنين به جهت ارج نهادن وگراميداشت اين هفته ، شهرداري برنامه هايي را به مرحله اجرا در آورده است.

برنامه هاي شهرداري نسيم شهر در نكو داشت هفته پدافند غير عامل

 

 به گزارش روابط عمومي شهرداري نسيم شهر :

با عنايت به  نكو داشت هفته پدافند غيرعامل از هشتم  تا چهاردهم  آبانماه سالجاری و لزوم شناخت و نهادينه كردن این موضوع مهم در راستاي تاب آوري و ايمن سازي زيرساختهاي حياتي و مهم با شعار سال (مقاومت ،بازدارندگی،رونق تولید) وهمچنين به جهت ارج نهادن وگراميداشت اين هفته ، شهرداري برنامه هايي را به مرحله اجرا در آورده است.

 بر همين اساس درج شعار سال در سر برگ مكاتبات اداري ، ارسال پيامك انبوه و بهره گيري از فضاي مجازي  ور اطلاع رسانی هفته پدافند غیر عامل ، فضاسازی شهری و اجراي تبليغات محيطي از طريق چاپ و نصب بنر مزين به تمثال و فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالی) ، چاپ وتوزيع تراكت در اماكن عمومي و مصلاي نماز جمعه و بهره مندي از كار شناسان اين حوزه و ... از برنامه هاي شهرداري نسيم شهر است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0