• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ 
رییس كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای نسیم شهر : اولویت در توسعه شهری نسیم شهر ، توسعه فرهنگی است
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی نسیم شهر گفت : توسعه فرهنگی در نسیم شهر در اولویت کارهای شورا و شهرداری قرار دارد. ابراهيم ابراهيمي با بیان اینکه توسعه شهری فرآيند كمی و كيفی است كه بر تمام ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهر تاثير مي‌گذارد افزود : در نسیم شهر واقعا به یک انقلاب فرهنگی برای توسعه امکانات و تجهیزات در این عرصه نیاز داریم .

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای نسیم شهر : اولویت در توسعه  شهری  نسیم شهر ، توسعه فرهنگی است 

 

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی نسیم شهر گفت : توسعه فرهنگی در نسیم شهر  در اولویت کارهای شورا و شهرداری قرار دارد. 

ابراهيم ابراهيمي با بیان اینکه توسعه شهری فرآيند كمی و كيفی است كه بر تمام ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهر تاثير مي‌گذارد افزود   : در نسیم شهر  واقعا  به یک انقلاب فرهنگی برای توسعه امکانات و تجهیزات در این عرصه نیاز داریم .

وی در خصوص برنامه ها و اقدامات کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی نسیم شهر از آغاز به کار دوره پنجم تاکنون گفت   :در  تعاملی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، امام جمعه،  اداره تبلیغات اسلامی و..  ، سعی کردیم  از فعالیت های فرهنگی این نهادها در براساس قانون حمایت کنیم .

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای نسیم شهر افزود :  برای  تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان نسیم شهر ، همواره برنامه های خوبی را اجرا کرده ایم. 

ابراهيمي از پیگیری مشکلات مربوط به کشتی فرنگی نسیم شهر خبر داد و اضافه کرد : در رابطه با  مشکلات کشتی فرنگی جلسه ای با رئیس اداره ورزش و جوانان بخش بوستان داشتیم و موانع موجود  مطرح شد که البته شورای شهر  اعلام آمادگی کرده است.

وی  در رابطه با راه اندازی سینمای نسیم شهر گفت :   با پیگیری های مسئولین بویژه فرماندار بهارستان  امکان بهره مندی مردم از تنها سینمای شهر فراهم گردید .

این عضو شورای اسلامی نسیم شهر با تاکید بر توزیع عادلانه پروژه‌ها و خدمات  شهرداری در سطح شهر گفت :   برخی از خدمات  شهرداری  باید در همه جای شهر انجام شود ، مانند آسفالت و جدولگذاری .   اما برخی خدمات باید در سطح شهر به نسبت عادلانه توزیع گردد و تلاش و عزم ما بر این است که اعتبارات هم به صورت عادلانه و صحیح در تمام سطح شهر هزینه شود .

ابراهيمي با اشاره به اقدامات شورای شهر در شش ماه گذشته  اظهار داشت : کارهایی که در حال حاضر در دست انجام است از جمله احداث فضای سبز در حاشیه رودخانه سالور،اجرای فاز اول پارک جنگلی نبوت، اجرای فاز چهارم بوستان خلیج فارس( باغ امامی) ، ساخت مسیر  خروجی رمپ احمدآباد به اتوبان ساوه و احداث مسیر دسترسی بلوار ولایت به  بلوار پایانه ،اجرای فاز دوم بوستان بزرگ نهج البلاغه و بسباری پروژه هاي  دیگر، کارهای بزرگی است که بعضی از آنها ده سال قبل کارشان انجام شده بود ، ولی به خاطر بعضی از مشکلات به سرانجام نمی رسیدکه الحمدلله در این چند ماه با پیگیری های شورا به سرانجام رسیده اند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0