• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۶/۱۹ 
بازدید سرزده از ادارات زیر مجموعه مدیریت شهری
رئیس شورای اسلامی نسیم شهر در بازديد سرزده از ادارات زیر مجموعه مدیریت شهری بر خدمت صادقانه به مردم به عنوان اولويت نخست دستگاههاي اجرايي تاكيد كرد و گفت:در بازديدهاي سر زده عملكرد دستگاههاي اجرايي ارزيابي مي شود.

رئیس شورای اسلامی نسیم شهر در بازديد سرزده از ادارات زیر مجموعه مدیریت شهری  بر خدمت صادقانه به مردم به عنوان اولويت نخست دستگاههاي اجرايي تاكيد كرد و گفت:در بازديدهاي سر زده عملكرد دستگاههاي اجرايي ارزيابي مي شود.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری نسیم شهر

 

حسن زارعی در جريان بازديد از ادارات زیر مجموعه مدیریت شهری  هدف از بازديد و سركشي‌ سرزده از دستگاه های اجرايي را ارزيابي نقاط قوت و ضعف بخش‌هاي مختلف عنوان كرد و افزود:در اين بازديدها روند خدمات رساني به ارباب رجوع مورد ارزيابي قرار گرفته و مشكلات مردم در ديدار چهره به چهره بررسي و پيگيری مي شود.

 

وي با بيان اينكه همه شهروندان صرف نظر از اينكه در كجاي شهر زندگي مي‌كنند بايد از بهترين خدمات برخوردار باشند اظهار كرد:خدمت صادقانه به مردم اولويت دستگاه هاي اجرايي است.

 

زارعی مسئولان را به تكريم ارباب رجوع، نظم و انضباط اداري و نيز وجدان كاري توصيه كرد و اظهار داشت: اكنون كه فرصت خدمت صادقانه به مردم فراهم‌ شده است بايد در راستاي خدمت بي منت به آحاد مختلف مردم كه همواره پشتيبان نظام بوده‌اند گام برداشت.

 

رئیس شورای شهر از مديران و كاركنان ادارات خواست تا نهايت سعي و تلاش خود را در راستاي پاسخگويي مناسب به مردم و ارباب‌رجوع به كار گيرند و در گره‌گشايي از مسائل و مشكلات مردم اين شهر از هيچ تلاشي دريغ نكنند.

 

وي در جريان اين بازديد ضمن ديدار با كاركنان از نزديك به بررسي مسائل و مشكلات مراجعان و نحوه پاسخگويي مسئولان به مردم پرداخت.

 

زارعی  در پايان متذكر شد در راستاي بهبود خدمات به مردم و به ‌منظور عملياتي كردن تكريم حقوق ارباب ‌رجوع بازديد سر زده‌به‌صورت مستمر ادامه دارد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0