• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ 
شهردار و اعضای شورای اسلامی نسیم شهر به مناسبت آغاز هفته بسیج پیام تبریك صادر كردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل

✍🏻متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"بسیج لشکر مخلص خداست" 
این جمله ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است. و هفته بسیج یادآور ازخودگذشتگی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.

“بسیجی” از جمله واژه‌هایی است که به لطف انفاس قدسی امام تنها در لغتنامه و دایره‌المعارف انقلاب اسلامی یافت می‌شود. “بسیجی” فرد عاشق سر از پا نشناخته‌ای است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام و قرآن و ولایت و انقلاب اسلامی کرده است.
شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سرنوشت سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل (سلام‌الله علیه) نقش تعیین کننده دارد.

بسیج، نماد اخلاص و خدمت خالصانه به مردم ، شکوه جهاد و ظلم ستیزی است . بسیج پرچم دار ولایت مداری و اوج ایمان و حرکت در مسیر حق و حق طلبی ، رمز موفقیت و سربلندی و امنیت کشور در برابر دشمن، وسمبل مقاومت در برابرظلم می باشد . تفکر بسیجی از قداست ، نیت اوست که جوشان ، بالنده و ساری در دلهای مشتاق و مومن مردم جریان دارد . خلوص و صفای بسیجیان در دوران دفاع مقدس همچون خورشید می درخشد وتابش نورانیت سیمای درخشان بسیجیان مخلص و مبارز در جریان جنگ تحمیلی همه را مجذوب خود می کرد.

اینجانبان ضمن تبریک این هفته به همه بسیجیان به ویژه مردم شریف نسیم شهر از درگاه خداوند قادر و متعال برای همگان آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی مسئلت می نمایم.

شهردار و اعضای شورای اسلامی نسیم شهر

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0