عنوان گروه خبري / امور زیربنایی و ترافیک .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ 
پروژه نهضت آسفالت نسیم شهر همزمان با طرح استقبال از بهار آغاز شد
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل: شهرداری نسیم شهر بنا به تاکیدات مـــــــهندس عـــــــــرب شــــــــهردار نســـــــیم شــــــهر و با هدف رفع نواقص و کاستی های معابر سطح شهر و در راستای زیباسازی و تسهیل در رفت و آمد شهروندان طرح نهضت آسفالت معابر این شهر به اجرا درآمد.

پروژه نهضت آسفالت نسیم شهر همزمان با طرح استقبال از بهار آغاز شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل:

شهرداری نسیم شهر بنا به تاکیدات مـــــــهندس عـــــــــرب شــــــــهردار نســـــــیم شــــــهر  و با هدف رفع نواقص و کاستی های معابر سطح شهر و در راستای زیباسازی و تسهیل در رفت و آمد شهروندان طرح  نهضت آسفالت معابر این شهر به اجرا درآمد.

شـــــــهردار نسیـــــــم شــــــــهر در این راستا افزود :

در طرح استقبال از بهار امسال گستردگی برنامه ها در تمام حوزه‌ها سازماندهی شد تا بتوانیم چهره متفاوت در راستای زیبایی بصری بهتری از شهر با ورود به سال جدید ایجاد نماییم.

 

وی افزود: از آنجا که یکی از موارد مهم در چهره شهر معابر بدون نقص و دارای آسفالت مناسب است لذا تمهیدات خوبی برای لکه گیری، بهسازی، جدول گذاری و آسفالت بلوار ها و خیابان های سطح شهر در دستور کار قرار گرفت تا ضمن بهبود وضعیت فعلی معابر شاهد تسهیل در تردد خودروها و شهروندان در سطح شهر باشیم.

عــــــلیرضا عـــــــرب ادامه داد :در حوزه‌های دیگر نیز همچون نقاشی های دیواری، مبلمان شهری، فضای سبز، روشنایی، نوسازی تجهیزات خدمات شهری و سازمان ایمنی تا پایان امسال در حال انجام است که با این پکیج و بسته خدماتی بتوانیم سال خوب و پرکاری را آغاز نمائیم.

ایشان یادآور شدند : هم اکنون همکارانم در حال اجرای پروژه آسفالت در خیابان های امام خمینی (ره)  ،شهید دستغیب و معابر منشعب از آن، کوچه نجفی و معابر منشعب از آن  و... هستند که امیدواریم تا پایان شاهد اتمام آن باشیم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0