• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۲/۱۴ 
غرس نهال در محوطه بنیاد شهید شهرستان بهارستان
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل: شـــــــهردار نســـــــیم شـــــــهر در این مراسم ضمن تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت درختکاری گفت : امسال رهبر معظم انقلاب بحث کاشت یک میلیارد کاشت نهال را در روز درختکاری با تاکیدات زیادی بیان نمودند تا هر ایرانی سه درخت را در سال جاری غرس نماید تا افق چهار ساله کاشت درختان اجرایی گردد .

با حضور مهندس عرب شهردار و رییس  شورای اسلامی شهر  نسیم شهر انجام گرفت:

غرس نهال در محوطه بنیاد شهید شهرستان بهارستان

طی آیینی با حضور مـــــــهندس عـــــــلیرضا عـــــــرب شـــــــــهردار نسیم شهر  و رئیس شورای اسلامی ، ریس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان  بمناسبت روز شهدا، مراسم غرس نهال در محوطه بنیاد شهید و امور ایثارگران  شهرستان بهارستان برگزار گردید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل:

شـــــــهردار نســـــــیم شـــــــهر در این مراسم ضمن تاکید بر سخنان رهبر  معظم انقلاب در خصوص اهمیت درختکاری گفت : امسال رهبر معظم انقلاب بحث کاشت یک میلیارد کاشت نهال را در روز درختکاری با تاکیدات زیادی بیان نمودند تا هر ایرانی سه درخت را در سال جاری غرس نماید تا افق چهار ساله کاشت  درختان اجرایی گردد .

شــــــــــهردار نســــــــــیم شــــــــــهر افزود : در این راستا اقدامات بسیاری مهمی در حوزه درختکاری نسیم شهر در دستور کار قرار گرفت که می توان به توزیع رایگان نهال در بین شهروندان، کاشت نهال در روز درختکاری و کاشت نهال در بلوار ها و بوستانها در نقاط مختلف شهر اشاره کرد.

وی یادآور شد : امروز نیز خرسندیم که در روز شهدا توفیق  شد تا نهالی را در بنیاد شهرستان بهارستان به نام  شهید غرس نماییم  تا بار دیگر به خود یادآوری کنم این امنیت و آرامش با فداکاری شهدا بدست آمده است  و باید با تمام توان از آن مراقبت و حفاظت نماییم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0