• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ 
مهندس بابا حسینی سرپرست شهرداری نسیم شهر ۲۷ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی و ماشین آلات سنگین شهرداری به تجهیزات سامانه دستگاه سیپاد مجهز شدند.
به گزارش مدیریت ارتباطات امور بین‌الملل شهرداری نسیم شهر: مهندس بابا حسینی سرپرست شهرداری نسیم شهر در این خصوص گفت: ۲۷ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری بخش بوستان(نسیم شهر) به تجهیزات سامانه دستگاه سیپاد ( سوخت بر اساس پیمایش) مجهز شدند.

مهندس بابا حسینی سرپرست شهرداری نسیم شهر ۲۷ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی و ماشین آلات سنگین شهرداری به تجهیزات سامانه دستگاه سیپاد مجهز شدند.

به گزارش مدیریت ارتباطات امور بین‌الملل شهرداری نسیم شهر:

مهندس بابا حسینی سرپرست شهرداری نسیم شهر در این خصوص گفت:

۲۷ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری بخش بوستان(نسیم شهر) به تجهیزات سامانه دستگاه سیپاد ( سوخت بر اساس پیمایش) مجهز شدند.

وی عنوان داشتند: هدف از اجرای این طرح هوشمندسازی ناوگان درون شهری،  رعایت عدالت اجتماعی در حوزه تخصیصی سوخت، جلوگیری از هدر رفت و عرضه خارج از شبکه سوخت و تخصیص بر مبنای پیمایش است

ایشان در ادامه افزودند:

دستگاه سیپاد امکان ثبت تمامی رویدادهای اتفاق افتاده با تمام جزئیات موجود را دارد لذا با این اقدام و نصب این دستگاه ضمن کمک به بهره برداران اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی در راستای کاهش مصرف سوخت قدمی کاملاً کارشناسی شده و تخصصی را برمی‌داریم تا بتوانیم انشالله شاهد رضایتمندی شهروندان عزیز باشیم.

وی در پایان گفتند:

با توجه به اینکه این دستگاه مجهز به GPS  بوده سازمان حمل و نقل ، بار و مسافر می تواند نظارت هوشمندانه ایی بر مسیر ها و عبور و مرور کلیه ناوگان حمل و نقلی خود را داشته باشد.

شهرداری نسیم شهر با نصب دستگاه سیپاد بر روی ناوگان حمل و نقل عمومی و ماشین آلات خود توانسته به اهداف زیر دست پیدا نماید :

1ـ هوشمند سازی ناوگان درون شهری

2ـ رعایت عدالت اجتماعی در حوزه تخصیص سوخت به ناوگان دیزلی

3ـ جلوگیری از هدر رفت و عرضه خارج از شبکه سوخت دیزل کشور

4ـ تخصیص سوخت به ناوگان دیزل بر مبنای پیمایش

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0