• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ 
مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز حتی در روزهای تعطیل
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نسیم مهندس بابا حسینی سرپرست شهرداری نسیم شهر در این خصوص گفت: در راستای حفظ و حراست از بیت المال و دفاع از حقوق شهروندان عزیز تقویت و آمادگی کامل واحد نظارت و کنترل را در تعطیلات پیش رو در دستور کار خود قرار دادیم.

مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز حتی در روزهای تعطیل

در ادامه مقابله با مباحث ساختمانی غیر قانونی ۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز، ظهر امروز مصادف با ۲۸صفر  در چندین نقاط از سطح شهر  توسط کارکنان واحد نظارت و کنترل شهرداری تخریب شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نسیم

مهندس بابا حسینی سرپرست شهرداری نسیم شهر در این خصوص گفت:  در راستای حفظ و حراست از بیت المال و دفاع از حقوق شهروندان عزیز  تقویت و آمادگی کامل واحد نظارت و کنترل را در تعطیلات پیش رو در دستور کار خود قرار دادیم.

وی با بیان اینکه تعطیلات پی در پی فرصتی برای ساخت و ساز غیر مجاز افراد سودجو است، اظهار داشت: تقویت واحد کنترل و نظارت شهرداری  با هدف ممانعت از ساخت و ساز غیر مجاز و جلب اعتماد از دست رفته به این دستگاه خدمات رسان در روزهای تعطیل در دستور کار قرار گرفته است.

ایشان  در پایان افزود:  برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز همواره طبق سیاست های مدیریت شهری نسیم شهر ادامه خواهد داشت و این طرح بدون در نظر گرفتن هیچ گذشتی طبق قانون شدت خواهد گرفت.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0