• ساعت : ۱۴:۱۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ 
به مناسبت عید سعید مبعث و گرامیداشت این روز بزرگ شهرداری نسیم شهر با برپایی جشن و سرور در بین مردم شادی و نشاط را برای شهروندان به ارمغان اورد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری نسیم شهر محمد رضا باباحسینی ضمن عرض تبریک عید سعید و بزرگ مبعث،که یادآور تجلی نور الهی بر وجود منور سید کائنات، حضرت محمد مصطفی(ص) به یمن و برکت این روز شریف ، و تاکید بر اشاعه فرهنگ ناب محمدی و تلاش در راه ایجاد فرصت و زمینه های مناسب برای بیشتر شناخته شدن این فرهنگ زیبا در بین جوانان و نوجوانان این خطه و بوم گفت : عید سعید مبعث یکی از اعیاد بزرگ و شکوهمند اسلامی است و نمودی از عظمت و شان والای انسان می باشد که پرداختن به آن از واجبات می باشد.

جشن عید سعید و بزرگ مبعث در شهر نسیم شهر برگزار شد

به مناسبت عید سعید مبعث و گرامیداشت این روز بزرگ شهرداری نسیم شهر با برپایی جشن و سرور در بین مردم شادی و نشاط را برای شهروندان به ارمغان اورد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نسیم شهر

محمد رضا باباحسینی ضمن عرض تبریک عید سعید و بزرگ مبعث،که یادآور تجلی نور الهی بر وجود منور سید کائنات، حضرت محمد مصطفی(ص) به یمن و برکت این روز شریف ، و تاکید بر اشاعه فرهنگ ناب محمدی و تلاش در راه ایجاد فرصت و زمینه های مناسب برای بیشتر شناخته شدن این فرهنگ زیبا در بین جوانان و نوجوانان این خطه و بوم گفت : عید سعید مبعث یکی از اعیاد بزرگ و شکوهمند اسلامی است و نمودی از عظمت و شان والای انسان می باشد که پرداختن به آن از واجبات می باشد.

سرپرست بیان داشت: در همین راستا و با هدف ایجاد شادی و نشاط در بین مردم و نیکو داشتن این عید بزرگ ، با همت و تلاش مدیریت فرهنگی و مدیریت ارتباطات  جشن با شکوهی در بوستان استاد شهریار برگزار نمودند.

باباحسینی همچنین عنوان داشت: استقبال بی‌نظیر شهروندان گرامی ازطرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زمینه‌ساز برگزاری برنامه‌های بانشاط و بهینه در طی سال خواهد بود.

گفتنی است در پی استقبال بی‌نظیر شهروندان از برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و بمنظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و شادی شهروندان عزیز ، مقرر شد برنامه ریزی و اجرای آیین ها و برنامه‌های مختلف مناسبتی  در ماه مبارک رمضان در دستور کاری شهرداری  قرار گیرد

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0