• ساعت : ۱۴:۲۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ 
محمدرضاباباحسینی سرپرست شهرداری نسیم شهر از حضور بابصیرت مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن قدردانی كرد
به گزارش روابط عمومی شهرداری نسیم شهر سرپرست شهرداری نسیم شهر در این پیام باشاره به پیامدهای مثبت حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ٢٢ بهمن گفت : همه کسانیکه در کشورمان به دنبال افتخار، عزت و سربلندی ایران هستند امروز به خود بالیدند که همبستگی و انسجام ملی تا چه میزان می تواند در تغییر رفتار دشمنان دسیسه گر نظام موثر باشد .

محمدرضاباباحسینی سرپرست شهرداری نسیم  شهر  از حضور بابصیرت مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن قدردانی کرد

در پی حضور گسترده مردم انقلابی، ولایتمدار،شورعاشورایی نسیم شهر در راهپیمایی ٢٢ بهمن  سرپرست شهرداری با صدور پیامی از  ولایت مداری ، بصیرت و هوشیاری ، درایت و تیزبینی مردم نسیم شهر قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نسیم شهر

سرپرست شهرداری نسیم شهر در این پیام باشاره به پیامدهای مثبت حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ٢٢ بهمن گفت : همه کسانیکه در کشورمان به دنبال افتخار، عزت و سربلندی ایران هستند امروز به خود بالیدند که همبستگی و انسجام ملی تا چه میزان می تواند در تغییر رفتار دشمنان دسیسه گر نظام موثر باشد .

امروز نسیم شهر نیز ایرانی کوچک بود  بزرگ و کوچک، زن و مرد ،همه آمده بودند تا بار دیگر وفاداری خود را به رهبرشان و آرمانهای شهدا و امام راحل به بهترین شکل نشان دهند و باید در مقابل این مردم سر تعظیم فرود آورد که گردنه های سخت و طاقت فرسا را تنها می توان با این ملت پیمود .

به عنوان خدمتگزاری کوچک ضمن قدردانی از حضور سبز و پر از معنی  ، بر خود افتخار می کنم که خادم مردمی آزاده ، با بصیرت و همدلی و آگاه هستم و امیدوارم بتوانم با تمام توان و تلاش در جهت خدمت رسانی به این مردم که در هر بزنگاه مهم حمایت خود را به بهترین وجه از این نظام نشان می دهند ، حرکت نمایم  و این مهم وظیفه مان را سخت تر و عزممان را جدی تر خواهد کرد و انشاالله خداوند در راه اعتلای کشورمان همراه و مراقب ما باشد تا بتوانیم عاقبت بخیر و رو سفید این مردم عزیز بشویم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0