• ساعت : ۱۴:۲۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ 
سرپرست شهرداری نسیم شهر طی پیامی فرا رسیدن اعیاد مبارك شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را تبریك گفت.
سرپرست شهرداری نسیم شهر طی پیامی فرا رسیدن اعیاد مبارک شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت.

پیام تبریک سرپرست شهرداری نسیم شهر بمناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز

سرپرست شهرداری نسیم شهر  طی پیامی فرا رسیدن اعیاد مبارک شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نسیم شهر:

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اعیاد اسلامی هر یک به مناسبتی دارای ارزشی والا و حامل پیامی ارزشمند برای بشریت هستند و در این میان ماه شعبان با ایام فرخنده ای که با خود دارد، ماه سرور و شادمانی مسلمانان است.

ماهی که نخستین روزهای آن با میلاد مسعود سرور جوانان اهل بهشت آغاز و با میلاد خجسته قائم آل محمد(ص) به ماه میهمانی الهی پیوند می یابد.

شعبان ماهی است که مفاهیم بلند ولایت‌پذیری، شهادت، تبیین و انتظار را با خود همراه دارد.

آنجا که تاریخ به جوانمردی و جانبازی سرداران کربلا می بالد و امام حسین(ع) با شهادت خود و یارانش نماد ایستادگی در برابر ظلم و تحریف دین می شود، قمر بنی هاشم(ع) جانبازی در راه ولایت را بر آسایش زندگی ترجیح می دهد و سید الساجدین امام سجاد(ع) حماسه عظیم کربلا را به تاریخ پیوند زده و برای جهانیان تبیین می‌کند، پاسداران سربلند و خستگی‌ناپذیر انقلاب نیز همدوش با ملت بزرگ ایران و الگوگیری از قیام اباعبدالله الحسین (ع)، از فدا کردن جان خود در راه امنیت، اقتدار و یکپارچگی میهن دریغ ندارند.

اینجانب با درود به ارواح طیبه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای عظیم الشأن و ارج گذاری به مقام پاسداران، جانبازان و ایثارگران میهن اسلامی، خجسته اعیاد فرخنده ی شعبانیه رابه مردم ولایتمدار و شور عاشورایی نسیم شهر  تبریک عرض نموده و از درگاه ایزدمنان ایام پرشور و نشاطی همراه با بهروزی و سلامتی را برای آنان مسئلت می نمایم

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0