• ساعت : ۱۱:۱۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ 
برگزاری نشست هماهنگی اقدامات شهرداری نسیم شهر پیرامون اجلاسیه شهدای مداح استان تهران در شهرستان بهارستان
به گزارش روابط عمومی شهرداری نسیم شهر: امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه با توجه به تاکیدات و بر حسب دستور محمد رضا باباحسینی شهردار نسیم شهر کارگروه ستاد ارتحال امام خمینی ( ره ) و یادواره شهدای مداح استان تهران با نگرش بر کنگره ملی سرداران و ۱۲۰۰۰ هزار شهید استان تهران در دفتر معاونت خدمات شهری شهرداری نسیم شهر برگزارشد.

برگزاری نشست هماهنگی اقدامات شهرداری نسیم شهر پیرامون اجلاسیه شهدای مداح استان تهران در شهرستان بهارستان

به گزارش روابط عمومی شهرداری نسیم شهر:

امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه با توجه به تاکیدات و بر حسب دستور محمد رضا باباحسینی شهردار نسیم شهر کارگروه ستاد ارتحال امام خمینی ( ره ) و یادواره شهدای مداح استان تهران با نگرش بر کنگره ملی سرداران و ۱۲۰۰۰ هزار شهید استان تهران در دفتر معاونت خدمات شهری شهرداری نسیم شهر برگزارشد.

معاونت خدمات شهری شهرداری نسیم شهر  در این جلسه بر آمادگی ناوگان اتوبوسرانی در انتقال خانواده های معظم  شهدا و زائران به حرم امام خمینی (ره)  و همچنین حرکت در راستای انجام وظایف محوله در این حوزه با توجه به اهمیت موضوع تاکید نمود.

در ادامه این نشست مدیریت های فرهنگی ، اجتماعی و روابط عمومی شهرداری نسیم شهر  نیز برنامه های خود را جهت برگزاری هر چه بهتر اجلاسیه شهدای مداح استان تهران و بزرگداشت و رحلت حضرت امام خمینی ( ره ) اعلام نمودند که در پایان این جلسه مصوبات  ومباحث مربوطه بمنظور بررسی و طی مراحل قانونی به واحدهای مرتبط ارسال گردید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0