• ساعت : ۱۱:۵۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ 
تقدیر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از شهردار نسیم شهر
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری نسیم شهر : میر محمد غراوی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با ارسال تقدیر نامه ای از خدمات و زحمات محمد رضا بابا حسینی در زمان تصدی مسئولیت سرپرستی شهرداری نسیم شهر قدردانی نمود .

تقدیر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از شهردار نسیم شهر

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری نسیم شهر : میر محمد غراوی  سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با ارسال تقدیر نامه ای از خدمات و زحمات محمد رضا بابا حسینی در زمان تصدی مسئولیت سرپرستی شهرداری نسیم شهر قدردانی نمود .

شایان ذکر است محمد رضا بابا حسینی شهردار نسیم شهر در سال گذشته با همیاری تمام مدیران شهرداری اقدامات موثری در حوزه عمرانی بویژه بوستان بزرگ خلیج فارس،پارک جنگلی نبوت ،بوستان بزرگ نهج البلاغه، نهضت آسفالت معابرو جدولگذاری و ... برداشت که منجر به صدور این تقدیر نامه شد .

متن این تقدیر نامه به شرح زیر است:

جناب آقای محمد رضا بابا حسینی

سلام علیکم ؛

توفیق خدمت، نیکوترین و شایسته ترین فرصت است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راه کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم استفاده نموده و اجر معنوی و پاداش رضایت خداوند را نصب خود گردانند .

بدینوسیله از زحمات شما در دوران تصدی مسئولیت سرپرستی شهرداری نسیم شهر تقدیر و تشکر نموده و توفیق روزافزون شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج ) از خداوند منان خواستارم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0