• ساعت : ۰۷:۱۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ 
نوید شهردار نسیم شهر: ایستگاه مترو به شهرستان بهارستان خواهد آمد
محمدرضا باباحسینی شهردار نسیم شهر در جمع خبرنگاران پرده از خبری مسرت بخش برای شهرستان بهارستان و نسیم شهر برداشت و گفت: با توجه به هماهنگی‌هایی که با نماینده محترم مجلس شورای اسلامی دکتر قشقاوی داشتیم در آینده نزدیک اولین ایستگاه مترو در شهرستان بهارستان احداث خواهد شد.

نوید شهردار نسیم شهر: ایستگاه مترو به شهرستان بهارستان خواهد آمد

محمدرضا باباحسینی شهردار نسیم شهر در جمع خبرنگاران پرده از خبری مسرت بخش برای شهرستان بهارستان و نسیم شهر برداشت و گفت: با توجه به هماهنگی‌هایی که با نماینده محترم مجلس شورای اسلامی  دکتر قشقاوی داشتیم در آینده نزدیک اولین ایستگاه مترو در شهرستان بهارستان احداث خواهد شد.

به گزارش  روابط عمومی شهرداری نسیم شهر

شهردار نسیم شهر در ادامه افزود: پیگیری مجدانه‌ای نماینده شهرستانهای بهارستان و رباط کریم برای مرتفع نمودن یکی از نیازهای اصلی مردم نسیم شهر در راستای جابجایی مسافرین به پایتخت و اتصال مترو با همراهی شهردار اسلامشهر و قرارگاه خاتم الانبیا داشتند که ان شاالله طبق قول‌های آقای قشقاوی نماینده شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم مقدمات شروع پروژه احداث مترو در بهارستان آغاز خواهد شد .

محمدرضا باباحسینی ضمن قدردانی از حمایت‌های بی دریغ دکتر قشقاوی در این راستا تصریح کرد: با احداث این ایستگاه در نقطه‌ای که طبق برآورد کارشناسان جانمایی خواهد شد بسیاری از مشکلات ترافیکی و عبور و مرور مردم در نسیم شهر و شهرستان بهارستان مرتفع خواهد شد و این نویدی بسیار خوب برای مردم است چرا که تحولات مثبتی را در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و پیشرفت و توسعه شهر به همراه خواهد داشت .

شهردار نسیم شهر در پایان اظهار داشت: بدون تردید تمام تلاش همت مجموعه شهرداری را به کار خواهیم گرفت تا پیگیری‌های بی‌وقفه نماینده محترم مجلس را برای رضایتمندی مردم محقق نماییم و از هیچ تلاشی برای اتمام این پروژه ملی و ایجاد ظرفیت‌های لازم در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0