• ساعت : ۰۹:۴۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۱۰ 
روگذر كمربندی جنوبی شادچای؛ هدیه هفته دولت به شهروندان بخش بوستان-نسیم شهر
با اهتمام جدی شهردارای نسیم شهر عملیات عمرانی احداث روگذر کمربندی جنوبی رودخانه شادچای در منطقه شهری امام خمینی(ره) مراحل پایانی خود را می‌گذراند .

روگذر کمربندی جنوبی شادچای؛ هدیه هفته دولت به شهروندان بخش بوستان-نسیم شهر

با اهتمام جدی شهردارای نسیم شهر عملیات عمرانی احداث روگذر کمربندی جنوبی رودخانه شادچای در منطقه شهری امام خمینی(ره) مراحل پایانی خود را می‌گذراند .

به گزارش روابط عمومی شهرداری نسیم شهر

شهردار نسیم شهر با اعلام این خبر گفت : یکی از شاخصه های مهم پروژه‌های عمرانی سال جاری رفع مشکلات و نواقص معابری بود که ساعت‌ها زمان مردم را می‌گرفت و باعث نارضایتی شهروندان شریف می‌شد.

محمدرضا باباحسینی افزود: در این راستا ابتدا با بررسی میدانی معابر یاد شده تلاش شد با برنامه‌ریزی و پایش میزان ترافیک ورودی پروژه ای درخور و گره گشا را در دستور کار قرار دهیم که یکی از این معابر انتهای کمربندی جنوبی رودخانه شادچای بود .

شهردار نسیم شهر یادآور شد: لذا با اهتمام جدی همه همکارانم عملیات اجرایی روگذر از این مسیل آغاز شد تا ضمن ساماندهی مسیر آب در این رودخانه با نگرش بر سیل‌های فصلی روگذری در خور شهروندان احداث گردد که خوشبختانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات اجرایی  آن آغاز شد و هم اکنون مراحل نهایی خود را می‌گذراند.

وی خاطرنشان ساخت:در حال حاضر زیرسازی آسفالت این پروژه در حال انجام است و گره ترافیکی چند ساله منطقه شهری امام خمینی(ره) و خیرآباد پایین را بازگشایی خواهد نمود و از سوی دیگر باعث کاهش مشکلات زیست محیطی در این نقطه خواهیم بود.

بابا حسینی  در پایان افزود: لازم می‌دانم از حمایت‌های مجدانه استاندار محترم تهران در راستای ارسال سریع و به موقع لوایح و طرح‌های پیشنهادی برای آبادانی و پیشرفت و توسعه نسیم شهر قدردانی نمایم که همراه  و همیار خدمتگزاران مردم برای خدمت رسانی مناسب و مطلوب هستند

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0