• ساعت : ۱۰:۲۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۱۳ 
عملیات بهسازی و اصلاح بلوار شهید سردار سلیمانی بدون وقفه اجرا می‌شود
به گزارش روابط عمومی شهرداری نسیم شهر محمدرضا بابا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت : اصلاح هندسی و بهسازی بلوار فوق از ابتدای بلوار شهید رجایی تا محله احمد آباد در دستور کار است.

#هفته دولت گرامیباد

#شهیدان رجایی، باهنــر وشهدای خدمت

#شهید جمهور

 

شهردار نسیم شهر :

عملیات بهسازی و اصلاح  بلوار شهید سردار سلیمانی بدون وقفه اجرا می‌شود

باباحسینی در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان نسیم‌شهر گفت ؛عملیات اجرایی پروژه  بهسازی واصلاح هندسی بلوار شهید سردار سلیمانی مقابل بیمارستان حضرت ابوالفضل( ع )نسیم شهر از ابتدای بلوار شهید رجایی تا محله احمد آباد بدون وقفه در دستور کار شهرداری قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی شهرداری نسیم شهر

محمدرضا بابا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت : اصلاح هندسی و بهسازی بلوار فوق از ابتدای بلوار شهید رجایی تا محله احمد آباد در دستور کار است.

بابا حسینی با اعلام اینکه بهسازی و ایجاد باند کندرو خیابان  مذکور از اولویت های امروز شهرداری در راستای بهبود وضعیت معابر شهر است ادامه داد: اجرای پیاده رو سازی، ساماندهی و اصلاح  بلوار و ایجاد فضای سبز و ایجاد باند کندرو با اهتمام ویژه همکارانم بزودی فاز اجرایی خود را آغاز خواهد کرد .

وی همچنین در این بازدید با بیان اینکه در سال جدید اولویت و تمرکز شهرداری  بر بازگشایی پروژه‌های در دست اجرا و کنترل ترافیک است، گفت: گشایش معابر در بافت‌های فرسوده از دغدغه های اصلی مدیریت شهری است تا بستر آرامش و حس تعلق ساکنین به محل و ترافیک روان فراهم شود.

شهردار نسیم‌شهر در پایان سخنان خود افزود : امسال اقدامات مهمی در جهت رفع معضلات ترافیک با اصلاح معابر صورت خواهد گرفت که سهم بسزایی در روان سازی تردد خودرو ها ، کاهش سوخت و زمان انتظار خودرو ها در خیابانها  و بلوارها خواهد داشت که قطعا این مهم یکی از راهکارهای پیشرفت و ترقی شهر محسوب می گردد

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0