• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ 
برای ترقی و آبادانی نسیم شهر تمام همت خود را به كار خواهیم بست
شهردار نسیم شهر در حاشیه دیدار مردم این هفته با شهروندان گرامی با اشاره به تمهیدات ویژه و برنامه ریزی جامع در راستای ایجاد بستری لازم جهت توسعه و پیشرفت نسیم شهر گفت: برای رسیدن به قله‌های پیشرفت نیاز به برنامه‌ریزی مدون و تبیین سیاست های بالقوه با عزمی همگان هستیم و در این راستا تمام همت خود را بکار خواهیم بست .

مهندس عرب شهردار نسیم شهر

برای ترقی و آبادانی نسیم شهر تمام همت خود را به کار خواهیم بست .

شهردار نسیم شهر در حاشیه دیدار مردم این هفته با شهروندان گرامی با اشاره به تمهیدات ویژه و برنامه ریزی جامع در راستای ایجاد بستری لازم جهت توسعه و پیشرفت نسیم شهر گفت:

برای رسیدن به قله‌های پیشرفت نیاز به برنامه‌ریزی مدون و تبیین سیاست های بالقوه با عزمی همگان  هستیم و در این راستا تمام همت خود را بکار خواهیم بست .

 مهندس علیرضا عرب در ادامه سخنان خود تصریح کرد:

 نسیم شهر متشکل از مردمان زحمتکش و با عزت است که باید برای افزایش خدمت رسانی به مردم با بهره گیری از نخبگان ، مدیران و متخصصان تمام تلاش و سعی مجموعه را در راستای  این هدف پیش‌برد.

وی افزود:  خوشبختانه برنامه عمران بسیار مطلوبی تدوین شده است که قطعا  نسیم شهر تبدیل به کارگاه عمرانی و با شیب تندی به سمت افزایش زیرساخت‌ها و امکانات شهری سوق  پیدا خواهد کرد .

شهردار نسیم شهر یادآور شد :  قطعاً فرهیختگان ، معتمدین  و نخبگان در این مسیر می‌تواند همیاری و کمک حال خوبی برای اعتلای  اهداف آبادانی و توسعه شهر باشند و از همه  عزیزان درخواست  می نماییم ضمن  ارائه نظرات پیشنهادات و طرح‌های خود در ساختن شهر زیبا و آباد سهیم باشند.

شهردار نسیم شهر در پایان سخنان خود گفت : در کنار این اقدامات عمرانی که تاثیر بسیاری برنامه خدمت رسانی در شهر خواهد داشت از مهمترین اصول مدیران تکریم ارباب رجوع انجام مطالبات و درخواست‌های مردم خواهد بود که انتظار داریم تمامی همکاران و مدیران نسبت به آن همت خود را به کار بگیرند .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0